1.) Aký sú výhody sublimovaných dresov vyrobených na zakázku?

 Ako už bolo spomenuté, existuje celý rad výhod, prečo si dať dresy vyrobiť na zakázku. Patria sem tieto výhody:
- dresy sú vyrobené technológiou - sublimácia, ktorá ako jediná neznehodnocuje funčné vlastnosti materiálu t.j. dres aj naďalej dýcha a komfort nosenia (omäk) dresu zostáva rovnaký ako pre potlačou,
- možnosť výberu akéhokoľvek designu a farebnosti (je to jednoduché: buď si vyberiete z našej ponuky alebo Vám vyrobíme Váš design) 
- možnosť dotlače akéhokoľvek loga, čísla, mena, (je to naozaj úplne jedno - aké logo, koľko lôg, kde budú umiestnené - stále tá istá cena)
- možnosť výberu rôzneho prevedenia dresu, (potrebujete niečo špeciálne - límec. sieťka, atď - dajte nám vedieť)
- možnosť kedykoľvek doobjednať dres v rovnakej grafike a prevedení, (áno, je to naozaj možné aj za rok, či tri) Oceníte hlavne vtedy, keď sa Vám stratia dva-tri dresy a vy si ich doobjednáte, bez toho, aby ste museli vymeniť celú sadu.

2.) EXISTUJÚ AJ NEJAKÉ NEVÝHODY SUBLIMOVANÝCH DRESOV?

Treba na rovinu povedať, že existuje aj menší mínus takto vyrábaných dresov. O tom, ako veľký je tento mínus alebo "nevýhoda", rozhodnite Vy ako zákazník. 
Cena: dôležitým faktorom v procese Vášho rozhodovania je cena. Treba narovinu poveďať, že cena sublimovaného dresu je v základe vyššia ako cena katalógového dresu bez dotlačíALE.....!!! Tento cenový rozdiel sa začne strácať v momente, ako začnete rozmýšlať o tom, že Vaše dresy by mali mať mená, čísla a aspoň logo klubu, ak už nie logá Vašich sponzorov. V tomto momente, sa cena katalógových dresov začne šplhať hore (lebo k cene dresu treba prirátať dotlače) a vzávislosti od toho, koľko budete požadovať dotlačí, vrastie aj cena. Zatiaľ čo cena sublimovaných dresov zostáva rovnaká, bez ohľadu na počet dotlačí na drese.
A na záver ešte raz porozmýšlajte nad bodom č.1 (výhody sublimovaných dresov), lebo možno aj Vy, tak ako mnoho zákazníkov pred Vami, prídete k záveru, že nie sme takí bohatí, aby sme si mohli kupovať tie najlacnejšie...